Friday, July 24, 2009

Ibuku Permata Hatiku Dunia & Akhirat

Bicara Hati :: ♥ HeRWaNa HeRMan ♥ On 12:20 AM 2 comments

Nama akak di atas ni Norhaedah & boleh panggil  Cik Ida.

Cewahhhhh
H[e]h[e]h[e]h[e]h[e]
Nielah mak kesayanganku dunia & akhirat...


Terima kasih atas segala pengorbananmu & doa yg kau iringi sepanjang perjalanan hidupku.

Anakmu doakan mak sentiasa sabar & tabah melayan kerenah anak²mu...


Dah 38 hari saya bermusafir mencari ilmu di bumi Upsi meninggalkan keluarga tercinta demi mencari keredhaan Allah.

Semoga aku berjaya dunia & akhirat. 


Walaupun pelbagai ujian satu persatu muncul di depan mata tanpa disedari
  1. Handset hilang (bukalah pintu hati org yg ambil hp saya tu)
  2. Duit dirompak bersama handset (tak sempat nak kira berapa, nasib baik MSK hari tu dapat makanan free kalau tak kebulur kot)
  3. Ptptn tak masuk lagi. H[u]h[u]h[u]h[u]
  4. Banyak hutang buku perlu dibayar (kira² RM200 + fotostat + print)
  5. Hutang² lain tak tersebut pula oleh gigiku
Saya harus tabah & sabar kerana ini adalah lumrah alam. Saya tahu Allah menyayangiku krn itulah ujian diletakkan dibahuku yg lemah ini... 

Terima kasih pada sahabat² yg sentiasa memberi perangsang, kasih sayang & apa² jelah kpd saya.  Maybe saya tak dapat nak ganti sumbangan kalian pada saya tapi insyaAllah Allah akan ganti yg lebih baik di akhirat sana.

Ampun & maaf atas segala keterlanjuran bahasa, kata, kelakuan  & macam² lagi.

Andaikata suatu hari kita tak bersua muka halalkan segala²nya yg pernah diberikan kepadaku.

*Maaflah tak pandai nak tulis & berkata². Ayat pun tunggang terbalik. Macam tak belajar BM pulak masa kecik² dulu.

Wallahualam

2 123 Bingkisan Sahabat:

ibu kesygn dunia akhirat ku jgk...huhu..love her very much!!!!^^

sama lahh...
hihihihi..
penaik inspirasiku...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...