Photobucket

Monday, November 15, 2010

Kanak-Kanak PASTI HUSNA

Bicara Hati :: ♥ HeRWaNa HeRMan ♥ On 12:01 AM 2 comments

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera buat sapa² saja yang sudi baca blog TERATAK PENDIDIK ini.

Sekadar ingin berkongsi bahawa saya sangat gembira hari ini memandangkan dapat bersama kanak ² PASTI HUSNA.

Tengok kanak² tu terimbas zaman² ketika adik² saya masa kecil.

Syok menjaga budak-budak kecil.

Menguji kesabaran pun ada.

Terima kasih kepada Ustazah Fatimah dan suami kerana memberi peluang kami (saya dan Halawati) membuat khidmat bakti di samping melayan si kanak² kecil dan berkomunikasi dengan ibu bapa mereka.

Video persembahan si kanak² comel. InsyaAllah membuat anda tersenyum




Sukaneka untuk kaum ayah, bapa, abi dan sewaktu dengannya....

Anak-anak dan ibu-ibu memberi sokongan padu semasa kaum bapa bersukaneka
Ucapan perasmian yang penuh dengan nasihat yang bermakna....

Pertandingan mewarna bagi kanak-kanak




Kanak-kanak bernasyid


Hisyam dan kawan-kawannya.


Mereka gembira di saat saya bercerita dengan mereka, ajar permainan yang sesuai peringkat umur. Di sini saya dapat 'detect' kelemahan diri iaitu kurang pengetahuan untuk mengendalikan kanak-kanak yang hyperaktif.

Semua buat muka kiut..

Ini saja gambar yang sempat diambil.

Kalau diberi peluang saya nak pergi lagi...

Syukran adik² buat hati ini gembira dengan telatah anda yang sungguh comel...

Thank you Allah....

2 123 Bingkisan Sahabat:

selamat hr raya korban bain...
w/pun da lepas nak wish jg...
hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...