Photobucket

Sunday, February 1, 2015

SLIDE MATEMATIK MODEN TINGKATAN 4

Bicara Hati :: ♥ HeRWaNa HeRMan ♥ On 10:13 PM 6 comments


Assalamualaikum & salam sejahtera.


Bertemu kita di tahun baru 2015. Semakin hari aku semakin sibuk dengan tugasan sebagai seorang pendidik. 



Harap² perkongsian SLIDE POWERPOINT MATEMATIK MODEN TINGKATAN 4 ini akan membantu guru² yang mengajar Matematik Moden Tingkatan 4.


Dipersilakan untuk muat turun. Semoga ia bermanfaat.

:)C3: SETS


Saya masih baru dalam pendidikan, sekiranya berlaku sebarang kesilapan dalam SLIDE boleh teruskan maklumkan saya untuk diperbaiki. 


InsyaAllah selepas ini SLIDE MATEMATIK MODEN TINGKATAN 5 akan menyusul.

6 123 Bingkisan Sahabat:

HI...slide tingkatan 4 dah tak boleh download ke? Boleh share lagi tak...atau email link kepada saya...sini didahulukan ucapkan ribuan terima kasih...

Hi semua link tidak dapat download dah...minta jasa baik cikgu tolong updatekan...

salam cikgu..saya nak minta izin share slid. tak bole buka. kalau dapat cikgu emailkan kepada saya. semoga Allah murahkan rezeki cikgu kerana sudi berkongsi bahan.

Assalamualaikum cikgu.. saya nak minta izin share slide semula boleh? tak boleh buka dah link yang ada.. kalau boleh email terus kepada saya.. niezxi@gmail.com.. Semoga Allah murahkan rezeki cikgu kerana sudi berkongsi bahan.. Terima kasih..

Assalamualaikum.slaid xboleh download lah. blh bg link lain x? terima kasih.

Assalamulaikum. files xboleh download la..blh bg link yang lain x? terima kasih cikgu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...