Photobucket

Wednesday, February 24, 2010

Wana, Kuat Nangis!!!

Bicara Hati :: ♥ HeRWaNa HeRMan ♥ On 4:30 PM 5 comments



Kalau aku menangis hari ini..

Bermakna dalam kesedihan..

Telah jatuh air mata di lautan diri..

Aku tahu waktu itu...


Aku hanya hamba kepadaNYA..

Terlalu kerdil di dunia fana ini Dan keranaNYA hari ini..

Aku cuba kembali tenang melihat
Segala kekusutan diri..

Dan pengalaman hidup, Memberi aku kekuatan untuk terus berdiri sebagai hambaNYA..

* Gelak bila teringat seorang sahabat kata dekat saya.... 

"Wana kuat....Dia diam...Pastu sambung balik...
Kuat nangis...h[u]h[u]h[u]h[u]...."

5 123 Bingkisan Sahabat:

kuat nangis tak semestinya lemah
menangis untuk kumpul dan kerah kekuatan nak lawan rasa payah itu..

Salam ziarah dik. Baru akak betul2 kenal wana selepas jumpa last week..hehe. moga2 lebih kuat dan kental untuk memegang taklifan.. Salam dari seberang laut. Penang kan seberang laut juga..Smg bertemu kembali.

salam..kadangkala..tangisan itu satu terapi utk kita lenih akrab dgn Allah~

kdg2, kita perlu menangis.. dgn titisan air mata, ia mampu menyucikan hati2 yg kotor. saat itu bru kita tahu, Allahlah tempat pergantungan abadi.

to koyuki
to kak rus
to anonymous
to tarmimi

syukran semua...
entahlah knp wana manja sangat sem nie...
tak pernah jd begini...
Allah nak uji kekuatan sy...
tapi mmg kuakui kadangkala tidak dapat tertanggung...
sahabat2 merupakan org terdekat bg sokongan kat wana...
tunggu family...
mereka tidak faham situasi wana...
syukur kehadrat Allah kerana diberikan sahabat2 yg baik dikeliling wana...
wana sayang semua kerana Allah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...