Saturday, March 13, 2010

KeRoPok RoTa TiDaK HaLaL

Bicara Hati :: ♥ HeRWaNa HeRMan ♥ On 2:41 AM 2 comments

Peminat makanan ringan sila ambil perhatian...

Zaman sekarang ni macam² cara digunakan orang yahudi untuk menjatuhkan umat islam. Baik dari segi muzik, penindasan, pembunuhan, makanan & banyak lagi kaedah² yg digunakan mereka dalam senyap² yg kita tidak tahu.


Sebagai contoh, penemuan baru cuba anda tengok gambar dekat bawah ni. Dan cuba anda lihat keropok ini punya kod lemak babi. Yang tak tahan tu, Pringles pun ada lemak babi juga. Tapi macam mana keropok ni boleh ada tanda HALAL pula?

Kesimpulan dia kat sini, kalau nak beli apa² terutamanya keropok, sila tengok kod di atas ni dulu sebelum beli.

Sekadar perkongsian agar kita sedar. Sama²lah kita menyampaikannya.

2 123 Bingkisan Sahabat:

masih muskil...bukankah kod malaysia dan dunia berbeza....

kalo xhalal
xhalal la jg...
xya nak dipersoalkan pok loh..
nie mesti suka mkn krpk nie???
heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...