Photobucket

Saturday, December 11, 2010

Sinergi-Keimanan Adalah Paksi

Bicara Hati :: ♥ HeRWaNa HeRMan ♥ On 12:31 AM 5 comments

Alhamdulillah, baru-baru ini sekitar bulan Zulhijjah 1431H saya dapat menghabiskan satu buah buku yang dipinjam daripada Fiezah Halim.

Allahuakhbar sangat menarik olahan cerita yang ditulis HILAL ASYRAF dalam masa 2 hari sahaja saya dapat menamatkan bacaan.

Persahabatan antara Asid dan Irfan amat mengagumkan saya. Adakah wujud watak mereka ini dalam kehidupan kita hari ini?

Dalam buku ini juga menyampaikan pengajaran di mana sikap seorang USTAZ membuat Disaster FIVE amat membenci orang yang ingin menyeru ke arah kebaikan. Saya rasa pada mereka yang telah membaca buku ini faham apa yang ingin saya sampaikan.

Pentingnya buku ini memang terbaiklah untuk dijadikan bacaan semua. Sapa yang belum baca rajin-rajinkanlah untuk membaca..

Nak baca lagi hasil karya HILAL ASYRAF bolehlah mengunjungi laman web LANGIT ILLAHI..

Moga kita sentiasa dinaungi rahmat ALLAH.

Ingat

"KEIMANAN ADALAH PAKSI"



Tiba-tiba
Terkejut
Motif: Terpandang gambar RAHMAH dekat blog Langit Illahi (klik sini)..

Sekarang sedang baca Novel Sejarah Islam "Abu Bakar Sahabat Setia" karya Pak Latip

5 123 Bingkisan Sahabat:

bgs2...
insyaAllah xjemu baca...
selamat membaca

Demam HDR dah kembali! jom rilex layan....^_^

to bujang susah..
w'salam..
syukran ala kulli hal.
tunjuk ajar dan nasihat dijadikan panduan..
insyaAllah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...