Tuesday, September 29, 2009

SaLuR PeNGHaNTaR

Bicara Hati :: ♥ HeRWaNa HeRMan ♥ On 3:00 PM No comments

Hari ini kami buat salur penghantar...
Minggu before raya buat penitis...
Comellah juga penitis dan salur penghantar yang saya buat tu...
H[e]h[e]h[e]h[e]
Ada adik sem 1 kata....
"Alamak kak, peninglah air masuk dalam salur penghantar saya nie"
Faham²lah apa dah jadi dengan salur penghantar dia...
Jari linda, Hanis & Ija hr nie melecur sbb pegang tiub kaca yang panas...
Lain kali hati² sahabat....
Kan tangan dah tak comel tue...
Sebenarnya saya pun kena juga minggu lalu....
Tu yang kali ini buat elok²...
Tapi malang TAK berbau sbb tangan TAK kena tp baju pulak jd mangsa...
Saksikanlah.....


Baju makmalku koyak @ terbakar sebab letak salur penghantar dalam poket...

Adik² busy membakar tiub kaca

Sedang memotong tiub kaca... 20cm jE ya kawan²...

En. Abbas akan menunjuk cara nak buat....

0 123 Bingkisan Sahabat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...