Monday, April 19, 2010

Labuan Kucinta

Bicara Hati :: ♥ HeRWaNa HeRMan ♥ On 1:05 PM 4 comments

Ya Allah rindunya pada tempat kelahiranku...
Rindu pada keluargaku...
Hari ini masuk 307 hari (10 bulan) berada diperantauan...
Suatu jangka masa yang amat panjang...
Jika sahabat yang baru beberapa minggu tak balik kampung dah rindu..
Inikan ana yang jauh...
Ya Allah kuatkanlah hambaMu ini...
Sekiranya ana tiada rezeki untuk berjumpa keluargaku...
Mohon ampun atas segala dosa²ku...
Tiba² emosi pula di sini..

KLIK GAMBAR UNTUK LIHAT LEBIH JELAS


Pandangan Masjid Jamek An-Nur dikala senja
Ujana Kewangan(Pusat Beli-belah) diambil dari atas kapal
Manja Rasa Restoran makanan laut secara buffet(sapa suka mknn laut mai la kat cn)
Kampung Patau-Patau-Rumah didirikan atas laut
Jalan dr Matrikulasi Labuan ke SMS Labuan kot(kalau xsilap la)
Apa²pun kebanyakan jalan macam nie la..
Tapi sekarang ana tak tau macam mn wajah Labuan sekarang..
Dah lama diperantauankan...
InsyaAllah panjang umo ana balik Labuan
Just wait....
Wallahualam

4 123 Bingkisan Sahabat:

haha ni sama cam post aku ja ;)

huhuhuhu...
mmg pun amah...
tgh rindu sgt kat labuan dan org2nya...
da setahun aku xbalik ni...
huhuhu

waa..rindu sama labuan la..hehe
tpt ke-2 best tme kecik2..selain kpg..

smpat tinggal di labuan 2 thn..1999-2001...miss labuan very much!!!

hehehehe..
bnyk da perubahan dkt Labuan..
tp xla bnyk sgt..
mai la datang labuan lg..
beli coklat bnyk2..
hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...