Photobucket

Tuesday, January 19, 2010

Movie Ketika Cinta Bertasbih 2

Bicara Hati :: ♥ HeRWaNa HeRMan ♥ On 12:26 PM No comments




ketika-cinta-bertasbih-audisi


Alhamdulillah penantian menonton Ketika Cinta Bertasbih 2 telah tamat. Semalam aku, Linda & Aisyah menonton cerita ini sambil membuat TMC (Salah satu subjek Math di UPSI). 

Waduh syok & sedih banget ceritanya. Nasib baik ada translater english. Kalo enggak ada aku pula jd translaternya lagi.

Macam biasa kalau tengok cerita aku taklah terlalu feeling sbb sambil menonton buat kerja. Kalau tengok filem hantu tengah malam pun aku tak kisah sbb aku tengok memang tiada perasaan. Mungkin aku orang yg tiada perasaan kot. Hehehe...

Tapi waktu tengok cerita nie, aku boleh menitiskan air mata bila part Azam & ibunya accident ketika pulang dari rumah Ana. Aku tersentuh krn cerita ini punya sedikit mirip dgn kejadian yg berlaku 11 Januari 2010. 

Enggak tau mengapa ya. Bila kulihat wajah Azam semasa di hospital saling tak tumpah wajah arwah ust Fadhiri seperti yg kulihat dlm satu blog yg menulis keadaan arwah semasa di Hospital Teluk Intan. Astaghfirullahalazim.

Pertama dalam sejarah aku tengok cerita punya perasaan.

Mau tahu cerita selanjutnya jangan lupa saksikannya sendiri ya.

Bagi yg belum tonton jgn lepaskan peluang ya.

Kalau ada masalah mau dapatkan KCB 2 jgn malu gitau deh.


PART 1-Perasaan yg tidak dapat diungkapkan



PART 2-Sekian lama enggak bertemu

PART 3-Mimpi furqan
PART 4-Azam punya warung bakso sendiri
PART 5-Azam beri tazkirah
PART 6-Hari perkahwinan Anna & Furqan
PART 7-Kesedihan
PART 8a-Berbulan madu
PART 8b-Anna & Furqan bercerai
PART 9-Ibu azam menyarungkan cincin pertunangan
PART 10- Husna disunting orang


PART 11-Azam accident

PART 12-Azam putus tunang dgn Vivie
PART 13 - Kalau memang jodoh tak ke mana.

0 123 Bingkisan Sahabat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...