Photobucket

Saturday, November 21, 2009

Tata Titi Tutu Selamat Bercuti Semester

Bicara Hati :: ♥ HeRWaNa HeRMan ♥ On 6:15 AM 2 comments

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum w.b.t
Salam Permai Bumi Tuhan

Hari ini saya akan berangkat ke program KURSUS KEPIMPINAN MAHASISWA 2009 ajuran HEP.

Ceh.

Macam nak pi menunaikan haji pula.

Moga Allah mengikhlaskan hatiku utk hadir ke kursus ini agar setiap langkahku diredhai Allah.

InsYaAllah.

Maknanya aku bakal meninggalkan bilik kesayanganku 1-8-11 utk semester ini.

Selamat Tinggal Kolejku.

29 November 2009 ni saya datang balik.

Minta maaf pada Stanley, Azmil & siapa² saja sebab saya ponteng gerak kerja.

Moga halalkan.

Saya dah buat buku skrap tentang Ekonomi & Politik tu.

Rasanya gerak kerja Teknikal pun nampak ketika program berlangsung.

InsyaAllah komitmen yg tinggi kuberikan sewaktu program.

Buat kakak² semester 7 yg akan berpraktikum selepas ini, 
"Moga² kalian semua berjaya mengharunginya"

Pada sahabat²ku yang pulang ke kampung halaman, 
"Hati² di jalan raya"

Pesanan bersama jaga diri, jaga Iman, jaga Islam.

Salam Sayang dari Wana Buat Semua

2 123 Bingkisan Sahabat:

salam,
ni program utk jd mpp ka? huhu

baru perasan komen nie..
yup..
masa nak jd mpp dulu..
huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...