Photobucket

Friday, November 20, 2009

Terima Kasih....

Bicara Hati :: ♥ HeRWaNa HeRMan ♥ On 2:51 PM 2 comments

Jutaan terima kasih kepada pensyarah yang mencurahkan ilmu kepada anak muridnya yang ingin bergelar pendidik juga pada masa hadapan. InsyaAllah...

Tiada apa yang dapatku berikan melainkan doa agar Allah memberkati dan meredhai kehidupan anda semua...

Halalkanlah segala ilmu yang dicurahkan agar kelak nanti aku bergelar seorang pendidik yang dapat berbakti kepada agama Islam dll...

Ketika bermula pada semester 1, mereka yang kutemui
Puan Norsida binti Hasan
ajar saya Beginning Calculus

Encik Norazman bin Arbin
ajar saya Foundation Mathematics

Puan Norhayati binti Ahmat
ajar saya Introductory Statistics

Encik Mohd Ridhuan Bin Ismail
ajar saya General English


Cik Nur Hidayah Binti Rashidi
ajar saya Wacana Akademik Bahasa Melayu


Puan Zuraini binti Jamil @ Osman
ajar saya Kenegaraan



Ketika aku mula berhijrah ke semester 2, mereka kutemui


Puan Nor'ashiqin binti Mohd Idrus
ajar saya Advanced Calculus


Encik Shahrizal bin Shamsuddin
ajar saya Discrete Mathematics


Puan Nor Azian Aini binti Mat
ajar saya Linear Algebra


Puan Mazyani Binti Mat
ajar saya English for Communication 1

Encik Zulkifli Bin Mamat
ajar saya Pembangunan Sahsiah


Puan Roslinda binti Mustapha
ajar saya Pembelajaran dan Perkembangan Pelajar


Aku terus melangkah ke semester 3, mereka kutemui



Puan Nor Zila binti Abd Hamid
ajar saya Multivariable Calculus

Puan Nor'ashiqin binti Mohd Idrus
ajar saya Algebraic Structure

Cik Aznum binti Shaikh Awadz
ajar saya tutor Algebraic Structure


Profesor Dr. Ramli bin Ibrahim
ajar saya Fundamental Chemistry I

Puan Faridah binti Yusoff
ajar saya dalam makmal Fundamental Chemistry I

Cik Mazlina binti Musa
ajar saya Chemistry Laboratory Management Techniques

Cik Mariyatunnitha binti Shari
ajar saya English for Communication 2

Encik Zaini Bin Abdullah
ajar saya Perkembangan Pendidikan Di Malaysia: Falsafah dan Dasar

Encik Sadzali bin Hassan
ajar saya Pengurusan Kokurikulum


Terdapat juga tenaga pengajar dari luar contoh Bahasa Jepun (Sensei Kobawa), Senamrobik (Puan Intan) dan Puteri Islam (Hajah Aizar)

Apa-apapun wana nak ucapkan syurkan atas ilmu dicurahkan....

1157720776_misc07.jpg (450×300)

2 123 Bingkisan Sahabat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...