Friday, November 25, 2011

Jin Asyik/Cinta ♥

Bicara Hati :: ♥ HeRWaNa HeRMan ♥ On 12:32 AM 6 comments

Assalamualaikum & salam sejahtera,

Mesti terkejut Jin pun tahu berCINTA. Ingat manusia je pandai CINTAN - CINTUN..


Hari nie Wana nak share pula tentang Jin Asyik ♥ ataupun boleh juga dikenali sebagai Jin Cinta . Entry lalu dah kongsi tentang Jin SAKA (Sayang Awak Kerana Awak) 


Para pembaca jangan risau sbb sumber nie betul & ia diperolehi drpd blog Akrine Slim River.


Ceramah tentang JIN SAKA tak pernah lagi Wana attend tapi kalau ceramah tentang JIN ASYIK  dah pernah diadakan kat Kolej Harun Aminurrasid, UPSI & disampaikan oleh Ustaz Abi Syahid Asy-Syahidi.


Jom teruskan bacaan bagi yg nak tahu ^_^... 


:) Apa itu JIN ASYIK/CINTA  ?


Jin asyik/cinta ” dikategorikan sebagai jin yg menyukai, menyintai & menjadikan manusia² tertentu sebagai idola atau pujaan atau kekasih mereka. Ada di antara kes² yg serius sehingga jin² itu bersetubuh atau berkahwin dgn manusia sehingga melahirkan anak² jin.


:) Siapa yg memiliki JIN ASYIK/CINTA  ?

SEMUA GOLONGAN terdedah utk diganggu Jin Asyik/Cinta . Golongan agama, org awam, pelajar & lain². Perawat² juga tidak ketinggalan berkemungkinan menjadi idola kpd puak² jin yg kagum dgn kejantanan anda bertarung dgn jin² gangguan, apatah lagi jika anda suka bersifat ria’ & ‘ujub. Kesimpulannya sesiapa sahaja boleh terdedah kpd masalah ini.


:) Bagaimana tahap gangguan JIN ASYIK/CINTA  ?

Kebiasaannya tahap² gangguan yg dihadapi adalah bergantung kpd individu² itu sendiri. Kekuatan diri seseorang tidak sama antara satu sama lain, ada yg lemah & ada yg kuat. Kekuatan rohani yg lemah, menyebabkan jin² yg samseng ini membuli individu² tersebut, sehingga ke tahap menodai mangsa. Mereka boleh tinggal & mempengaruhi diri mangsa di dlm kehidupan seharian sehingga kadar 70 % malahan boleh mencapai hingga 90 %.

Jika kekuatan diri bertahap sederhana, kemungkinan jin² asyik ♥ ini dapat mempengaruhi mental & emosional. Ini boleh menyebabkan kehidupan seharian kadangkala terganggu, apabila fizikal anda lemah emosi menjadi tidak stabil, fikiran kusut & tidak dapat fokus. Kadangkala jin² ini berjaya juga bermastautin di dalam tubuh badan mangsa, seperti di kepala, dada, perut, belikat & lain² tempat yg berkemungkinan.

Jika kekuatan diri atau rohani seseorang itu tinggi, berkemungkinan jin² asyik ♥ yg meminati mereka adalah dlm kalangan jin² yg beretika & memahami hak² asasi manusia, oleh itu jin² ini hanya memerhati dari jauh atau mengekori sahaja tanpa mengganggu kehidupan mangsa.

Kebanyakan kes² gangguan jin asyik ♥ tidak disedari oleh pesakit sehinggalah mereka datang untuk mendapatkan rawatan pemeriksaan. Dan kebiasaannya ini disedari setelah pesakit sudah mula merasakan bahang² masalah & gangguan yg menimpa mereka.

:) Tanda²/punca gangguan Jin Asyik/Cinta  antaranya:

☑ Pesakit sering mengadu sakit kepala.

☑ Selalu meninggal solat/susah nak mengerjakan solat.

☑ Sukar nak berzikir & membaca Al-Quran.

☑ Was².

☑ Pesakit amat sensitif.

☑ Suka bersendirian.

☑ Merasakan dirinya sangat cantik/kacak.

☑ Adakala tak suka pasangan.

☑ Hubungan tak kekal. Selalu bertukar² pasangan.

☑ Selalu bergaduh dgn pasangan/org yg rapat dengannya.

☑ Tidak suka bercakap tapi lebih banyak mendengar & berkhayal.

☑ Jika bercakap selalunya perkara yg sia²/keterlaluan.

☑ Banyak tidur di siang hari & berjaga di waktu malam.

☑ Mendedahkan aurat di dlm rumah. Kadang kala, ada yg bertelanjang di hadapan cermin sambil mengagumi tubuh badan sendiri. Tanpa pesakit sedari Jin Asyik  memerhati setiap gerak-geri pesakit sehingga pesakit dirasuk.

☑ Terdapat tanda lebam terutama di peha, betis, tangan, perut, kemaluan & sebagainya.

☑ Sakit yg sukar diubai seperti sakit kulit.

☑ Mandi/duduk dlm bilik air terlalu lama.

☑ Mandi dlm bilik air atau kolam dlm keadaan bertelanjang.

☑ Ketika jaga adakalanya mendengar, nafas, bisikan atau suara terutamanya ketika berbaring.

☑ Pesakit selalu dalam keadaan kena tindih.

☑ Tidur dlm keadaan bertelanjang/memakai boxer/berseluar pendek (tidak menutup aurat).

☑ Tidak suka/marah jika ada org yg cuba menberi nasihat/cuba mengubah cara hidupnya kpd yg lebih baik.

☑ Tidur bermimpi melihat seorang pemuda/wanita yg kacak. Dia mengajak berkahwin & bersama.

☑ Bermimpi melakukan persetubuhan haram dgn pemuda/wanita berkenaan.

☑ Bermimpi bersama² anak² kecil yg kononnya adalah anak² hasil perkongsian mereka.

☑ Tempat tidur tidak berkemas & apabila org lain tolong kemaskan biasanya pesakit akan marah.

☑ Suka bergelap/bilik tidur bergelap.

☑ Merasa takut sehingga tidur buka lampu.

☑ Nafsu yg kuat.

☑ Kuat ‘beronani’.

☑ Suka melihat & membelai alat kemaluan, secara tidak sedar bahawa jin sedang berasmara dgnnya.

☑ Merasa kagum dgn susuk badan/alat kemaluannya.

Dan banyak lagi.

Akhirnya, terdapat pesakit yg boleh melihat pasangannya & anak²nya di sekitar katil & ruang rumahnya. Pesakit pada tahap ini sudah tidak mahu dirawat & merelakan diri krn merasa puas dgn ‘kehidupannya’.


:) Kejadian Sebenar

Seorang wanita yg saya (bukan Wana tau tapi perawat Akrine) rawat menceritakan bagaimana dia dirogal, mengandung, keluar darah & akhirnya perutnya kempis semula. Apabila saya berdialog dgn Jin Asyik  ini dia claim sudah ada 10 org anak dgn wanita berkenaan & seorang wanita yg disahkan mengandung 3 bulan, anak dlm kandungannya hilang, tiada keguguran & pihak hospital tidak dapat memberi apa² keputusan ke mana anak itu hilang.

Jangan terperanjat kpd golongan lelaki. Sudah banyak kes yg saya rawat, lebih² lagi golongan remaja, diganggu Jin Asyik  yg kronik. Apabila saya (perawat Akrine) berdialog dgn Jin Asyik  ini 
“Kenapa anda datang mengganggu pesakit ini? 


Jawabnya (Jin Asyik ):
Pesakit ini adalah kekasih  aku, jangan kau campur urusan aku!! 


Saya (perawat Akrine) bertanya lagi:
Kenapa anda suka  kpd dia? 


Jawabnya (Jin Asyik ):
✔ Dia yg suka kpd aku… 
✔ Dia suka memakai boxer… 
✔ Aku suka melihat dia pakai boxer… 
✔ Melihat tubuh badan dia… 
✔ Dia mengagumi tubuh badan dia… 
✔ Dia membuka aurat... 
✔ Dia yang memanggil aku... 
✔ Aku suka dia... ”


Sekadar ini saja perkongsian hari nie. InsyaAllah entry akan datang Wana akan kongsi cara nak merawat Jin Asyik . Wana nak siapkan LAPORAN KAJIAN PENYELIDIKAN @ TESIS dulu.


Doakan Allah permudahkan Wana..



"Rabbi Yassir Wala Tu’assir"
(Wahai Tuhanku permudahkanlah & janganlah susahkan)



Waallahu ‘alam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...